Práce na plný úvazek Sales & Business

mBank je značkou mobility, jednoduchosti a inovace v bankovnictví. Na CZ/SK trhu jsme už 12 let hrdým zaměstnavatelem více než čtyř set skvělých a talentovaných mPeople. Nabízíme výhody flexibilního a rodinného prostředí typického pro start-up, a zároveň stabilitu spolehlivé banky. Zažij naši mPartu na vlastní kůži a dělej to, co Tě baví!

Ahoj z mBank!

Naše oddělení Business Lines CORE CZSK se stará o to, aby naše produkty - především běžné účty - korespondovaly s potřebami klientů, byly nabízené za správnou cenu, správnými procesy a za správných podmínek. To obnáší zjišťování potřeb klientů, distribučních kanálů a přípravu kampaní dle této zpětné vazby.
Jsi nadšený a zkušený segmentový manager nebo se rád podílíš na akvizičních kampaních nebo je zastřešuješ? Pak neváhej a dej o sobě vědět.

Co tě s námi v nové roli čeká?

  • příprava a realizace jednotlivých akvizičních kampaní na běžné účty
  • navrhování prodejní strategie a tvorba CVP
  • získávání zpětné vazby od klientů a z jednotlivých distribučních kanálů
  • spolupráce při vyhodnocování kampaní
  • denní spolupráce s oddělením Sales, Marketing a Kontaktním Centrem
  • účast na projektech spojených s běžnými účty

Jak si Tě přestavujeme?

  • jako VŠ ekonomického zaměření
  • s praxí na pozici spojené s přípravou a realizací akvizičních kampaní finančních produktů (bankovní produkty výhodou)
  • praxí v agilním prostředí (není podmínkou, ale velkou výhodou)
  • dobrou uživatelskou znalostí MS office
  • aktivní angličtinou (pro běžnou pracovní komunikaci)
  • a ochotou občas cestovat Praha - Bratislava, případně řídit služební auto

Na co se v mBank můžeš těšit?

  • na opravdu moderní pracovní prostředí - náš office získal 1. místo v soutěži "Kancelář roku" za finanční oblast
  • spoustu benefitů od stravenek, vzdělávání po kafetérii, dovolenou navíc, narozeninové volno a zaměstnanecké produkty - je toho opravdu mnoho
  • nestereotypní a zajímavou práci v dynamické bance nové generace
  • pracovní flexibilitu a možnost pracovat (učit se) v metodologii Agile
  • tým lidí ochotných sdílet své vědomosti a zkušenosti a vytvářet tak příležitost učit se
  • a v neposlední řadě plochou organizační strukturu a příležitost osobně ovlivnit fungování banky

Jdeš do toho s námi?

Ozvi se nám prostřednictvím životopisu a krátkého motivačního vzkazu s informací o možném termínu nástupu. Těšíme se na viděnou v Butterfly Karlín :)

Informace o pozici

Místo pracoviště:

Pernerova 691/42, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Typ pracovního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dovolená více než 5 týdnů, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Možnost studijního volna