Na dobu určitou Práce na plný úvazek Sales & Business

CHTĚLI BYCHOM TĚ NA ZAČÁTKU NAŠÍ SPOLEČNÉ CESTY VÝBĚROVÝM ŘÍZENÍM UJISTIT, ŽE CELÝ NÁŠ PROCES BĚŽÍ ON-LINE - TEDY MAXIMÁLNĚ BEZPEČNĚ! JSME mBank - NA ON-LINE SVĚT JSME SPECIALISTI - V PRODUKTECH JIŽ 13 LET A NOVĚ I V NÁBORU! NA KVALITĚ A SPOLEHLIVOSTI NEUBÍRÁME :)

Co takhle se začít do práce těšit!

Dělej, co Tě baví, v mBank, která je lídrem mobility a inovace v CZ&SK světě financí. Buď součástí firmy stabilní jako banka, flexibilní jako start-up a přátelské jako rodina... Kde se na Tebe kolegové usmívají a ráno voní čerstvá káva...

Jmenuji se Petr a v mBank vedu tým kolegů, zodpovědný za akvizici a aktivaci klientů v České republice a na Slovensku. Protože prvním produktem, se kterým se naši klienti setkávají nejčastěji je běžný účet, společně s mým týmem se staráme o to, aby naše depozitní produkty byly zajímavé pro klienty, se správnými podmínkami, aby měly jednoduché procesy a využívalo je co nejvíce klientů.
Do našeho týmu teď hledáme posilu! V mBank věříme, že jako správná internetová banka musíme mít prodejní procesy a postupy tak jednoduché a srozumitelné, jak to jenom jde. A abychom něco takového dokázali zajistit, musíme mít kolegy, kteří se budou starat pouze o to!
Do svého týmu proto hledám zkušeného specialistu, který se postará o to, že naše prodejní procesy budou efektivní, jednoduché a bezchybné jak z pohledu klienta, tak z pohledu banky. Že je nic nebude brzdit, budou logické a snadno pochopitelné.
Jestli si to ty, tak čti dál ;)

Pozice se obsazuje na dobu určitou.

Jaká práce Tě u nás čeká?

• budeš se podílet na přípravě, designu a vývoji klientských procesů pro depozitní produkty
• budeš pravidelně sledovat vývoj a výkon těchto procesů a pokud něco nebude fungovat jak má, navrhneš úpravu
• budeš přicházet s nápady, jak stávající procesy vylepšit nebo budeš vymýšlet procesy úplně nové
• budeš koordinovat změny a úpravy svěřených procesů napříč bankou
• nově zaváděné procesy budeš zevrubně testovat
• budeš zodpovědný za výsledky procesů, které budeš mít svěřené
• budeš spravovat dokumentaci k procesům, které budeš mít na starosti
• budeš na denní bázi spolupracovat jak s business částí týmu, tak s vývojáři a testery
• budeš sledovat jak prodejní procesy řeší konkurence

Co očekáváme my od Tebe?

• Analytický přístup, zaměření na doručovaní výsledků a obchodního ducha
• Aktivní přístup k práci, pečlivost, flexibilitu, pozitivní přístup a schopnost pracovat v týmu
• Zkušenosti v oblasti designu nebo správy procesů
• Schopnost propojovat svět byznysu a technologií
• Porozumění trhu v oblasti elektronického obchodování nebo bankovnictví by bylo velkou výhodou
• Agilní zkušenosti jsou velkou výhodou
• Schopnost aktivně komunikovat v angličtině

Co Ti můžeme nabídnout?

• Samostatnost, příležitost uplatnění své kreativity, různorodost úkolů, spolupráce s různými odděleními
• Příležitost spolupráce a sdílení zkušeností s experty v dané oblasti (i zahraničními)
• Skvělý tým lidí jak v našem oddělení, tak v celé bance
• Standardní zaměstnanecké benefity (stravenky, týden volna navíc, sick days, ale i příspěvek na multisport kartu, účast na různých školeních a workshopecch, Healthy life style program, a spoustu dalšího)
• Nové moderní pracoviště blízko centra,
• Místo výkonu práce Bratislava/ Praha

Sedí to? Pokud máš chuť do toho jít s námi,...

Tak udělej další krok, klikni na "Mám zájem" a nezapomeň poslat CV a krátký motivační vzkaz.
My se budeme těšit na sdílení dalších detailů výběrového řízení.

Informace o pozici

Místo pracoviště:

Bratislava

Typ pracovního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce